Sunday, November 13, 2011

warkah buat MAHA PENCIPTA~


dear ALLAH,

ampunkan segala dose kedua2 org tua ku
berkatilah kehidupan mereka
lindungilah setiap langkah kedua-dua insan mulia ini
limpahkan lah rahmat & kasih sygMU ke atas mereka ini
tempatkanlah mereka di kalangan hamba2MU yg s0leh kelak

dear ALLAH,

ampunkanlah segala d0se2 ku semenjak dilahirkan ke bumi hingga saat ini
berkatilah kehidupan ku
rahmatilah setiap gerak langkah perjuangan yg diaturkan
permudahkanlah segala urusan ku
matikanlah aku dlm husnul khatimah
m0ga aku beroleh jannahMU

dear ALLAH,

terase berat yg tak tertanggung
besar sungguh dugaanMU buat 
insan sehina aku

dear ALLAH,

KAU lapangkahlah dadaku dalam menerima tarbiahMU
mantapkanlah IMANku
tenangkan hatiku

dear ALLAH,

kuatkan aku
kuatkan aku
kuatkan aku

ALLAH, ALLAH, ALLAH

*tarbiah ALLAH datang silih berganti..yakin dengan janji ALLAH..imani KALAM ALLAH..m0ga ada kemenangan!i'allah..amin ya RABB~





2 comments:

Unknown on Wednesday, January 25, 2012 9:43:00 AM said...

SALAM ZIARAH

http://mizzmiaizzati.blogspot.com

khuza hasan on Thursday, January 26, 2012 10:39:00 AM said...

@mizz miaizzati

miszz miaizzati : syukran sudi ziarah :)

Post a Comment

 

Designed by Alieff Artwork