Monday, May 30, 2011

doaku hari ini

3 bende paling penting dalam hidup saya saat ini..

1) mama & abah
2) kerjaya
3)jodoh

1)utk mama & abah hari ini & seterusnya hingga nafas saya yg terakhir..
YA ALLAH..ampunilah segala dosa kedua org tuaku..peliharalah mereka dr sebarang malapetaka..lindungilah mereka walau di mana jua mereka berada..berkatilah hidup mereka..limpahkanlah rahmat kasih sayangmu ke atas 2 insan mulia ini..
YA ALLAH..kau permudahkanlah segala urusan mereka..berilah kesihatan tubuh badan kpd mereka agar mereka berpeluang utk terus beribadat & mengabdikan diri kepada mu..
YA ALLAH..matikanlah kedua org tuaku dalam khusnul khatimah & iman..tempatkan lah mereka di kalangan hamba2 mu yg beramal soleh..moga jannah mu menjadi tempat mereka kelak..amin YA RABB~

2)utk kerjaya
YA ALLAH..permudahkanlah urusan ku untuk mencapai cita2 ku..permudahkanlah urusan chamberingku..permudahkanlah urusan diploma lanjutanku..
YA ALLAH..jadikanlah aku hamba yg menegak kan undang2 berpaksikan ad-dinmu..moga aku sentiasa di landasan yg benar & tidak tersasar dari syarak..amin YA RABB~

3)utk jodoh
YA ALAHH..temukanlah aku dgn jodoh yg soleh..yg boleh membimbingku ke arah mendapat keredhaanmu YA ALLAH..persiapkanlah diri nya dgn ilmu agama yg cukup utk membawa aku ke jalan mu..agar menjadi zauj ku..menjadi walid kpd bakal ulama kami & rais bg keluarga ini.. 
YA ALLAH..permudahkanlah segala urusan kami kelak..moga jodoh ini adalah jodoh yg di tentukan oleh mu di luh mahfuz..m0ga cinta ini kekal hingga ke syurgamu kelak..i'allah..amin YA RABB~

* mode : madah..:) 


0 comments:

Post a Comment

 

Designed by Alieff Artwork